Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeMoim zdaniem można pójść nieco dalej i zrobić tanie marki, np. motocyklową Dacię. Wiele osob potrzebuje taniego motocykla do jazdy na codzien i nie potrzebuje kosmicznych technologii i technicznych fajerwerków. Oszczedne i tanie 2 gary 40KM i przyzwoite zawieszenie tylko ze wszystko nowe - na to na pewno znalazlby sie klient.
OdpowiedzA może wkładać do małych motocykli malutkie silniki diesla? A moze ktoś skusiłby się na hybrydę na dwóch kołach? LPG to tez nie problem...
OdpowiedzO ile się nie mylę, to jest już kilka takich marek, fakt iż są dość mało "szanowane" nie znaczy iż ich nie ma. Zipp, Romet, Kymco, Barton, to są właśnie takie "Dacie" na dwóch kółkach. Swoją drogą do jazdy na co dzień to ludzie raczej wybierają raczej małe skuterki, a jak ktoś marzy o motocyklu, to sobie tak czy siak uzbiera na Hondę, Kawasaki, Yamahę, BMW czy tam Suzuki...przecież jak marzysz o fajnych wakacjach, to raczej Hawaje, a nie Gdańsk - z całym szacunkiem do tego miasta, bo jest bardzo fajne ;)
OdpowiedzTaką motocyklową 'dacią' może być marka Hyosung, ze swoim modelemGt650r, który w testach wypadł bardzo przyzwoicie, podobnie jak Dacia korzysta z technologii Renault, tak Hyosung czerpie od Suzuki, piec od SVki.
OdpowiedzHyousung nie stosuje silników Suzuki, to tylko daleko idace podobienstwo.
OdpowiedzOd 79' Hyosung ściśle współpracuje z Suzuki. Silnik Hyosunga ma taką samą budowę, moc i zasilanie, przy czym na pewno kultura pracy i oddawanie mocy już niekoniecznie jest na poziomie Suzuki, niemniej jest to dobra alternatywa dla kogoś, kto szuka niedrogiego i relatywnie nowoczesnego motocykla. Warto wtedy pochylić się nad tym koreańczykiem.
Odpowiedz